Сенатор Атырау-Орал жолының нақты қайта жөндеуден өткеніне күмән келтірді, деп хабарлайды ҚазТАГ.
Атырау-Орал жолының нақты қайта жаңартылуына Қазақстан Республикасы Сенатының депутаты Ғұмар Дүйсембаев сұрақ қойды.
«Атырау-Орал тас жолында қарқынды көлік қозғалысы өсіп келеді және қазіргі таңда күніне 7 мың көлік құралын құрайды. Осы мақсаттарға 2021-2023 жылдарға арналған республикалық бюджеттің жобасында 4,4 млрд.теңге қарастырылған. Сонымен қатар, 1 км жолды қайта құрудың сметалық құны 400-600 млн. теңгені құрайды, ал құрылыстың стандартты ұзақтығы - үш жыл. Көрсетілген қаражат пен мерзімге ұзындығы 487 км болатын жолды сәтті қайта жаңартуға күмән бар », - деді Дүйсембаев бейсенбіде Сенат отырысында Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің атына жолдаған сауалында.
Оның айтуынша, «Нұрлы жол» мемлекеттік бағдарламасы аясында Атырау облысының аумағы арқылы өтетін республикалық маңызы бар «Атырау-Орал» автомобиль жолын қайта құру көзделіп отыр.
«Атырау облысы жол сапасы бойынша Қазақстан Республикасындағы ең нашар облыстардың бірі. Жақсы және қанағаттанарлық жағдайда тұрған республикалық маңызы бар автомобиль жолдарының үлесі тек 66% құрайды, ал республика бойынша орташа көрсеткіш 88% құрайды. Өңірдегі жол-көлік оқиғаларының статистикасы бойынша 2018-19 жылдары 111 оқиға болды, онда 59 адам қайтыс болды және 209 адам жарақат алды », - деді сенатор.
Дүйсембаев Қазақстан Республикасының Премьер-Министрінен осы жолдарды қайта құруды қай жолмен және қандай мерзімде аяқтау жоспарланып отырғанын түсіндіріп беруін сұрады.