«Қазавтожол» ұлттық компаниясы облыстық филиалының директоры Дәурен ЕРҒАЛИЕВ өткізген брифингте журналистердің негізгі сұрақтары дерлік Атырау-Астрахан тас жолына қатысты қойылды. Нақтырақ айтқанда, мұнай астанасынан 300 шақырым жердегі қазақстандық шекарадағы Котяевка ауылындағы Қиғаш өзені арқылы өтетін көпірге дейін (әрі қарай Астраханға дейін тағы 60 км жақсы асфальтталған жол бар). Бұл жол ауқымды Ақтөбе – Атырау (бұл 650 км де «астрахандық» жолдан артық емес) – РФ шекарасы трассасын (сол 300 км) қалпына келтіру жобасының соңғы бөлігі.
Жобаны қаржыландыру мәселесі әлі шешілмегені анықталды.
- Атырау-Астрахан жолының жұмыс құны - 91 млрд теңге. Қаржы министрі Ислам және Еуропа даму банктерімен несие алу туралы келіссөздер жүргізіп жатыр. Бұл үлкен сома, сондықтан келіссөздер қиын өтіп жатыр, - деді Ерғалиев.
- Келіссөздер ұзаққа созылуы мүмкін бе?
- Созылмас деп ойлаймын. Жоспар бар, ол бойынша жұмыстар осы жылдың аяғында Ресеймен шекаралас жерден басталуы тиіс. Жол шынымен де өте нашар. Егер бүгін біз бір учаскедегі шұңқырларды жамасақ, ертең басқа жерде шұңқырлар пайда болады. Бүгінгі күні ол 3-ші санатқа ие, қалпына келтіргеннен кейін 2-ші санатқа ие болады. Себебі жол төсемінің ені 7-ден 9 метрге дейін кеңейеді, барлық көпірлер мен өткелдер ауыстырылады.
- Қалпына келтіру жұмыстары қанша уақыт алады?
- Жоба бойынша жол-құрылыс жұмыстарының ұзақтығы - 3 жыл.
- Шетелдік банктермен қаржыландыру бойынша келіссөздер нәтижесіз аяқталды делік...
- Иә, оны да жоққа шығаруға болмайды. Бұл жағдайда республикалық бюджет қалады. Қазір еліміздің барлық өңірлерінде ауқымды жол-құрылыс жұмыстары жүргізілуде, бұл мемлекеттік бюджетке үлкен жүк.
- Атырау – Астрахан трассасы ақылы бола ма?
- Алдымен салып алайық. Әзірге 2019 жылы енгізу жоспарланып отырған Атырау-Доссор және Құлсары-Бейнеу жолдары бойынша жүк көлігі үшін жол жүру ақылы болады деген әңгіме жүріп жатыр.
Мұрат СҰЛТАНҒАЛИЕВ