
Қала тұрғыны Дамира Бүребаева дәрігерге қаралу үшін Алматыға алты адамға билет сатып алған, бірақ FlyArystan рейсті төрт сағатқа кейінге қалдырып, ақшаны қайтарудан бас тартты.
FS7201 рейсі 2025 жылдың 13 қазанына сағат 14:40-қа белгіленген болатын, алайда әуе компаниясы оны сол күні сағат 19:15-ке ауыстырды. Рейс ауыстырылатыны туралы он күн бұрын ескертілді, бірақ бұл ең басты мәселені шешпеді: отбасы кешіксе дәрігердің қабылдауынан қалып қояды. Мәселені шешудің орнына FlyArystan қаражатты қайтару немесе тегін ауыстыру рейс тек бес сағаттан астам кешіктірілсе ғана мүмкін екенін мәлімдеді. Билетті қайта брондау үшін 188 мың теңге талап етілді.
"Мен алты адамға билетті екі ай бұрын дәрігерге аман-есен бару үшін сатып алдым. Енді бізге: егер кешігу уақыты бес сағатқа жетпесе, қайтаруға болмайды деп жариялайды. Компания үшін бұл ыңғайлы болуы мүмкін, бірақ жолаушылар үшін бұл мүлдем қолайсыз", - деп жазды ол әлеуметтік желіде.
Дамираның оқиғасы отқа май құйғандай болды. FlyArystan-ға шағымдар әлеуметтік желінің хитіне айналғалы қашан: кешігулер, қосымша алымдар, отырғызу кезіндегі жанжалдар, тіпті бортта жарақат алу жағдайлары да бар. Наразылық жылдар бойы жиналып келеді - тіпті өткен жылы Тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитеті клиенттердің өтініштерін елемегені үшін компанияға қарсы жаппай талап арыз беруді ден қойып талқылады.
Әуе компаниясы үшін бұл бар болғаны бірнеше сағат айырмашылық, ал жолаушылардың уақытының ешқандай құны жоқ сияқты.
Анастасия ШЕРСТЯНКИНА
В Атырау +3