Жобалаушылар қаражаттың жоқтығынан ЖСҚ әзірлеуді тоқтатты, бұл жолды жөндеу мерзімі қаржыландыру көзі анықталғанға дейін ауыстырылды, - деп «ҚазАвтоЖол»ұлттық компаниясы басшылығының жауабынан шығады, деп жазады ОА.
Атырау-Орал» автожолын қайта жаңарту — 303 шақырым – Атырау облысымен шекараға дейін «Нұрлы жол» инфрақұрылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына енді. 2021 жылы сегіз жобалау компаниясы осы трассада жобалау-сметалық құжаттаманы әзірлеуге кірісті.
Содан кейін «ҚазАвтоЖол» ҰК өкілдері трассаның төрт жолақты болатынын, оған қарсы көлікке арналған бөлгіш қоршау және малға арналған жерасты өткелдері пайда болатынын хабарлады.
Үкімет бұл жолды 2022 жылдың соңына дейін қайта құруды қаржыландыру туралы шешім қабылдауға уәде берді.
Алайда, 2024 жылғы сәуірде вице-министр Талғат Ластаев ҚБ редакциясына осы жобаның мемлекеттік бюджеттен қаржыландырылуы әлі расталмағанын хабарлады.
Сонымен қатар, осы аптаның басында Орал қаласында көлік министрі Марат Қарабаев тұрғындармен кездесуде келесі жылы «Орал — Атырау» республикалық трассасының 500 шақырымында жол жабынына орташа жөндеу жүргізілетінін хабарлады. Яғни, күрделі жөндеудің орнына тесіктер жабылады-зақымданулар мен бұзушылықтар қалпына келтіріледі.
Үкімет биыл бюджет тапшылығына тап болды. Республикалық бюджетке салықтардың жетіспеушілігі және мемлекеттік қарыздың ұлғаюы 2025 жылы шиеленісе түседі-бұл осы аптадағы Мәжіліс отырысында белгілі болды. Үкімет мемлекеттік бюджеттің бірқатар шығыс баптарын қысқартуға мәжбүр.
«Қазавтожол» қандай жылдамдықпен жол салады
Оператордың мәліметінше, 2022 жылы 560 шақырым жол, ал 2023 жылы бүкіл ел бойынша 856 шақырым жол пайдалануға берілген. Мысалы, Ресейде 2023 жылы шамамен 650 км федералды және аймақтық трассалар салынып, қайта құрылды, тағы 10 мың км-ден астам жөндеу жұмыстары жүргізілді.
Қытайда жылына 10 мың шақырымнан астам автожол салынады.