АСТАНА, 23 там –Қазақстан жаңалықтары АА. Ұлттық мониторингтік зерттеулер қорытындысы бойынша қазақстандық оқушылардың талқылай білу деңгейі төмен екені анықталды, деп мәлімдеді білім және ғылым министрі Бақытжан Жұмағұлов жұмада тамыз педагогикалық мәслихатында.
«Жақында біз оқушылардың білім жетістіктерінің ұлттық мониторингтік зерттеулер жүйесін іске қостық. Оның нәтижесі нашар болып шықты. Талқылай білу, салыстыру, қорытынды шығару және жауапты дәлелдеу дейгейі төмен. Жаңа әдістемені енгізгенімізге қарамастан, өзеріс көңіл көншітпейді. Сол баяғыдай таза білім беруге бет бұрыс жасалған, осы білімді пайдалану дамымай жатыр. Бұл логикалық есептерді шешу бойынша ҰБТ-ның төмен нәтижелерімен дәлелденіп отыр», - деді Жұмағұлов.
Дереккөз: newskaz.kz